Chakulas LCHF

Den goda vägen till viktnedgång

Archive for 28 februari, 2009

Fisk i grön sås

Posted by chakula på 28 februari 2009

fisk-gron

Frukost: Tre kokta ägg med smör

Middag: Rullader av  pangasius med sås av spenat, grädde och  senap. Inlagd paprika. Airams recept.

Några  hallon med vispad grädde

Kvällsmat: Omelett med emmentaler och salami

Posted in Matrapport | 2 Comments »

Dag 6

Posted by chakula på 28 februari 2009

weightloss1

Vikten på ett ungefär densamma. Jag vet inte riktigt eftersom jag väger mig på en annan våg just nu och den är inte digital.

Jag har en infektion i  kroppen, vet inte vad det ska bli. Ont i halsen, trött, grinig… Svullen också, det märks runt fotlederna. Har nog samlat på mig en del vätska, kanske efter den långa tågresan.

Men jag kör på. Lagar mycket mat, just nu är det champinjonsoppa, fiskrullader med grön sås och quorngryta med oliver som puttrar.

Posted in mat, viktresan | Kommentarer inaktiverade för Dag 6