Chakulas LCHF

Den goda vägen till viktnedgång

Slut – eller kanske inte

Posted by chakula på 05 april 2010

Jag är ledsen att jag varit så frånvarande. Livet har innehållit så mycket som krävt min uppmärksamhet, att både viktresan och bloggandet kommit i skymundan. Det har heller inte gått så bra med viktminskningen den senaste tiden, och jag inser att det kommer att dröja innan jag kan engagera mig helhjärtat i den.

LCHF överger jag inte, eftersom abstinens från framför allt spannmål gör mig friskare på flera sätt. Men kämpa mot vågen orkar jag inte just nu.

Kanske jag återkommer här. Förmodligen. Det blir nog tidigast i höst i så fall, när livet har ”satt sig” igen på nya sätt.

Tack för alla kommentarer under alla år. De har glatt och hjälpt mig mycket. Önskar er alla lycka till med era föresatser!

3 svar to “Slut – eller kanske inte”

  1. Anna *:o) said

    Åh, lycka till med allt och hoppas att livet ordnar till sej för dej!

  2. LosKrikon said

    Välkommen till min blog för lite tankar om viktnedgång och övervikt.

  3. Lycka till! Ser fram emot en ny vår!

Sorry, the comment form is closed at this time.

«